1. Kan ik op rekening kopen? In principe dienen de kosten van een bestelling voor levering te zijn voldaan. In overleg is het mogelijk een debiteurennummer aan te vragen waarmee op rekening kan worden gekocht.
  2. Kan ik eerst een offerte ontvangen, om de kosten te overzien? De gewenste artikelen kunnen worden toegevoegd aan de bestellijst (jute zak). Zo krijgt u een overzicht van de totale kosten. De enige bijkomende kosten zijn dan de verzendkosten.
  3. Kan ik de bestelling ook afhalen? Dat is mogelijk, na de bevestiging wordt u gebeld om een datum af te spreken.
  4. Hoe kan ik de producten laten personaliseren? Hoe zie ik wat ik bestel? Het logo of de tekst kunt u uploaden of invullen bij de bestelling. Hierna versturen wij altijd een proefdruk ter controle. Wij produceren dus nooit zonder dat u eerst gezien heeft wat u heeft besteld. De proefdruk mailen wij als pdf-bestand.
  5. Wat is de gemiddelde levertijd? Dat hangt uiteraard af van het aantal en soort producten. De niet-gepersonaliseerde producten kunnen wij snel leveren: binnen enkele dagen. Bij gepersonaliseerde items is de minimale levertijd meestal een week. Voor de zekerheid kunt u ons altijd even bellen. In overleg kunnen wij door productie in eigen huis meestal snel schakelen. Per bestelling kan de gewenste leverdatum worden aangegeven. In september kunt u bijvoorbeeld een bestelling plaatsen voor levering op 4 december. Wij zetten de order dan tijdig in de planning, de producten worden pas een aantal dagen van tevoren geproduceerd. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden, bel: 078 890 77 66.
  6. Kan ik een sample bestellen? Uiteraard! U wilt verzekerd zijn van kwaliteit, begrijpelijk. Wij rekenen hiervoor 8,95 euro monsterkosten. Mocht hieruit een order ontstaan, dan verrekenen wij deze kosten weer met de order.